- Goede dag vandaag -

dinsdag 13 september 2011

En toen was er............................


Het Notitieboekje
met jasje!


Eindelijk klaar....

.........kijk maar











Misschien een beetje een overkill aan foto's, maar zeg nou zelf 'als je iets leuks maakt moet het wel van alle kanten bewonderd worden'. Zelf vind ik het een super leuke omslag geworden, het was een leuk project om mee bezig te zijn. De afwerking kan nog verbetert worden. Dus in de toekomst komen er zeker en vast nog meer variaties van dit omslaggevende haaksel. Mijn brein maakt overuren als het om ideevorming gaat. 


 

11 opmerkingen:

  1. Wat leuk zeg. Valt best mee hoor te veel foto's. leuk he als je allemaal ideeën hebt, maar vaak te weinig tijd om ze uit te voeren. Ben benieuwd naar je volgende creatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gemaakt! Ik heb geen problemen met veel foto's hoor!;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukboekie zo!
    helemaal mooi, en wat mooi is mag je lekker op de foto zetten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is die gezellig geworden zo! Erg leuk bedacht en gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk idee en heel mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het een schattig werkstukje geworden. Complimenten hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat superleuk! Er is op dit moment een Link Party op mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je mee wilt doen. Fijn weekend!
    Groetjes, Annemarie
    www.annemarieshaakblog.blogspot.com (voorheen Annemarie's Breiblog)

    BeantwoordenVerwijderen