- Goede dag vandaag -

zondag 2 oktober 2011

Niet gehaakt wel 'n bron van inspiratie!!!

Momji Dolls


Niet gehaakt, wel Japans, Leuk, inspirerend voor medehaaksters.
Ik ben deze leuke poppetjes al op verschillende haaksite's tegengekomen. 
En gehaakt zien ze er zooooo leuk uit!!!




Tip voor degene die op dit moment deze grappige poppetjes aan het haken zijn. Misschien dat ik ze in de toekomst ook wel van mijn haaknaald laat komen. Maar op dit moment heb ik nog zoveel andere leuke projecten die mijn brein nog in bezet houden.



De  Momji Dolls zijn hier te vinden.




2 opmerkingen:

  1. Ze zijn inderdaad heel schattig, en ze nodigen ook erg uit om te haken vind ik ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk, maar ik herken het gevoel van....zoveel leuks om eerst nog te maken. En helaas altijd weer te weinig tijd!
    Succes met de dingen die je brein bezig houden haha, groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen