- Goede dag vandaag -

woensdag 15 augustus 2012

Nieuwe uitdaging
 Gummetjes
Hema
stempels
..........






Het zat al enige tijd in mijn hoofd:
Stempeltjes maken van gummetjes.
'n nieuwe leuke uitdaging.

Gaat redelijk goed, oefening baart kunst zal ik maar zeggen.

Gevolg: 
kost weinig tijd
veel resultaat
veel plezier
mijn haakarm kan rusten




Het zijn weliswaar nog uitprobeersels, maar hey?
Die mogen ook gezien worden toch?
Misschien bij heel veel schik, schaf ik gutsjes(?)
aan die eigenlijk wel nodig zijn voor 
't perfecte resultaat stempel!!

 
Overigens heb ik de gummetjes voor 0,50 eurocent
 bij de HEMA gekocht. Tip bij vooronderzoek op andere Blogs
 (link heb ik zo even niet meer)

Liefs Monique

3 opmerkingen:

  1. ik heb er ook nog steeds liggen en een gutssetje,nog niet aan toe gekomen...leuk gedaan!

    groetjes
    Angeline
    www.mijnplekkie.tk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi! Hoe heb je het nu gedaan? Ik wil het ook graag doen, maar ik heb geen gutssetje :(

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leonie,

      Beetje late reactie, maar ik heb ze nu met een degelijk stanleymesje(niet zo eentje wat wiebelt zeg maar)uitgesneden. Je moet wel enigzins ervaring hebben daar mee, anders kun je jezelf lelijk bezeren.
      Maak eerst het gewenste ontwerp op 't gummetje, dat kan gewoon met potlood. Zorg hierbij voor voldoende witruimte(die je dus later gaat uitsnijden) rondom 't ontwerp. Vervolgens ga je rondom je ontw snijden, ongeveer 5mm diep. Dit doe je ook aan de buitenranden van het gummetje. De ruimtes tussen binnen en buitenkant snijd je weg/door.Zo onstaat er een diepte verschil en is je stempel klaar.

      Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is voor je?

      Succes!!

      Verwijderen