- Goede dag vandaag -

zondag 12 mei 2013


{Shopper} Tas

           * Voorkant

           * Achterkant


 Deze Grany Square Shopper ,( teminste ik denk dat er geen schouderband aankomt
is nog in de maak. Maar het eindresultaat komt in zicht.

 Rest nog: 
de voering erin te zetten, drukknopen aan de binnenkant van het middengedeelte, evt. nog kleine deco aanbrengen (leuke knoopjes ofzo?)

Ja hoor ik heb het Granny "virus" ook te pakken!
Wat zijn ze toch onwijs leuk om te haken en
je kunt er oneindig veel variaties mee maken.

Zo ook
het patroon met het Hartje (uit mijn eerdere post Granny Heart Bunting).


Ik heb ze dit keer verwerkt in een vierkantje.
Dit is alvast de ene kant van het kussenovertrek. Voor
de andere kant kom ik kleuren te kort, dus ga ik deze week weer gezellig naar de bolletjeswinkel wat
niewe bolletjes inslaan, altijd leuk!

Voor nu
I REST MY CHASE

Liefs Monique

8 opmerkingen:

  1. mooie tas wordt het! OOk het kussenovertrek wordt prachtig, heel leuk met al die hartjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, weer een mooi project! Nu de afwerking nog! Suc6!! Groeten Anok

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er leuk uit, je tas-in-de-maak! Daar ga je veel plezier van krijgen.. Gezellige kleurtjes:)
    Misschien toch een schouderband eraan? dan is hij nog handiger!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk, hé Grannies haken en inderdaad heel verslavend, je tas wordt prachtig en het kussenhoesje met de hartjes vind ik echt superleuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. i lavori sono molto belli , brava un bacio ciao.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat wordt mooi!! Lekker kleurrijk!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank jullie wel dames!!

    Hierbij deel ik even mee, dat ik al enige tijd geen
    respons kan geven. WAAROM? is me nog niet bekend.
    Ik vind het alleen erggg vervelend en hoop dat 't snel opgelost kan worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige tas heb je gehaakt. Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen